Blog-arkiv

torsdag den 16. august 2012

dagens






T-shirt: Asos, shorts: Ebay, sandaler: Aldo

Så kom der endelig en dagens igen :)
Ja når der er sommer og der endelig er godt vejr så er jeg udenfor så derfor bloggen har stået lidt stille!!
I dag har jeg været lidt inde og shoppe og låne bøger for min søde veninde og jeg skal til Tyrkiet på mandag  glæder mig sådan!!!! For mig er det først ordentlig sommer når jeg har været ude og rejse :)
Fandt nogle super fede ting i h&m i dag, det var vist lidt farligt at gå derind ;)
Skal til håndbold træning senere det bliver godt at starte op igen har holdt et halvt år fri pga. af min bachelor.
I morgen skal jeg til koncert med en veninde, hendes mor og søster det bliver rigtig hyggeligt! Vi skal høre Nik og Jay, Burhan g og Kato...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar