Blog-arkiv

fredag den 17. august 2012

Billeder fra min ferie på Sjælland :)












I får lige nogle billeder fra min tur til Sjælland, vil ikke kalde det decideret ferie, da vi var ovre for at flytte min bror :) Men vi fik da også set lidt og slappet lidt af på amager strand. Det var rigtig godt at se min familie, en del af min mors familie bor på Sjælland, da hun kommer derfra. Min bror er i lære som kok på grøften i Tivoli, så det var også rigtig godt at tilbringe noget tid med ham, for han har ikke meget fri! Alle blomsterbillederne er fra min bedstes have hun har et flor at blomster der er så fine!! så var på jagt efter lidt fine billeder :D Vi var også et smut omkring brostræde is i Helsingør, en tur i bon bon land, hvor jeg ikke har været siden jeg var helt lille så det var meget sjovt, bortset fra at de ikke laver slik der mere og man ikke rigtig kan købe så meget bon bon slik der efter toms har overtaget :( totalt skuffet hehe. Så var vi en tur på havnerundfart og så var jeg selvfølgelig en tur på strøget ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar